Обмін і повернення
Повернення товару, придбаного в інтернет-магазині tutta.com.ua, здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" і відбувається протягом 14 днів, після здійснення покупки або отримання товару Новою поштою.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р М. 172., деякі категорії товарів не підлягають поверненню та обміну:
- рукавички, рукавиці;
- корсетні товари (боді);
- білизна натільна (термобілизна, нижня білизна, купальники, плавки і тд.);
- панчішно-шкарпеткові вироби.
Крім того, товар не підлягає обміну, якщо:
- пройшло більше 14 днів з моменту покупки або отримання товару на Новій пошті;
- відсутня Заява на обмін або повернення товару та / або товарний чек;
- товар, який продається комплектом, був відправлений лише частково;
- товар має видимі сліди використання.
Зверніть увагу! Якщо присланий вами товар не підлягає поверненню, ми змушені будемо відправити його назад за ваш рахунок.
Процедура обміну та повернення товару
- Завантажте "Заяву на обмін або повернення товару", заповніть і підпишіть її.
- Упакуйте товар в оригінальну упаковку. Якщо товари продаються комплектом, їх можна повернути тільки разом.
- Обов’язково покладіть до посилки товарний чек від інтернет-магазину та підписану Заяву на обмін або повернення.
- Надішліть товар Новою поштою за адресою:
м. Київ, відділення №66 (вул. Куренівська, 21А (група нежитл. приміщ. №1 та №2 в літ. Ж, Ж’),
Отримувач: ТОВ Шико;
Контактна особа: Зражевець Дмитро Володимирович;
Контактний телефон: +380674094242
Якщо обмін/повернення були відправлені на іншу адресу, іншою кур'єрською компанією або Заява була оформлена неправильно, ми не можемо гарантувати успішне повернення коштів.
Товари з одного замовлення можна обміняти/повернути, оформивши їх однією заявою. Обмін/повернення товарів з різних замовлень необхідно оформлювати окремими заявами.
Послуги Нової пошти в разі повернення або обміну оплачує клієнт.
Вартість повернених товарів повертається на вашу карту протягом 3-5 банківських днів з моменту отримання товару на наш склад.
Обмін/повернення приймаємо тільки Новою поштою. Процедура обміну і повернення може затягнутися на невизначений термін, якщо товар був відправлений на іншу адресу, іншою кур'єрською компанією або Заява була оформлена неправильно.
Ви можете скористатись послугою від Нової пошти «Легке повернення». Послугу «Легке повернення» може замовити Покупець у мобільному додатку або онлайн-кабінеті на сайті Нової пошти. Більш детальна інформація за посиланням: https://novaposhta.ua/lp/
З питань обміну та повернення товару пишіть нам в Telegram: +38 093 663 32 32.