Меню

Увійти

Кошик

Доставка і оплата

Оплата

Способи оплати

  • Банківською картою на сайті (за допомогою платіжної системи LiqPay).
  • Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок (реквізити повідомляє менеджер при підтвердженні замовлення).
  • Післяплата при отриманні замовлення в транспортній компанії Нова пошта:
    Комісію компанії Нова пошта за послуги післяплати оплачує одержувач (послуга платна: 20грн. + 2% від суми) незалежно від суми замовлення.
  • Оплата частинами.
    Оплата частинами надається користувачам ПриватБанку з можливістю вибору розбиття суми оплати до 3-х рівних частин. Умови надання кредитування та відсоткову ставку дивіться при оформлені "Оплата частинами" або на сторінці ПриватБанку.

Оплата банківською картою:

При оформленні замовлення виберіть оплату Банківською карткою на сайті і натисніть кнопку «Перейти до оплати». Ви автоматично потрапите на сторінку платіжної системи, де необхідно ввести свої реквізити:

  • Номер банківської карти;
  • Термін дії карти;
  • CVV / CVC код.

Або ж обрати спосіб оплати за допомогою Apple Pay або Google Pay.

Натисніть кнопку "Продовжити". Після цього на сторінці з'явиться інформація про оплату.

 

Доставка

 

Доставка по Україні здійснюється Новою поштою: у відділення або кур'єром.

Адресна доставка по Києву здійснюється кур'єром Нової пошти, за тарифами Нової пошти.

 

Умови доставки:

Оплачені на сайті замовлення від 3 0 00 грн доставляються у відділення Нової пошти безкоштовно (не поширюється на адресну доставку).

При відправці товарів на вибір Новою поштою, покупець перед відправкою оплачує пересилку однієї або декількох посилок, в розмірі 200 грн за одну.

Увага! Посилка зберігається на відділенні Нової пошти 5 календарних днів, після чого, замовлення автоматично повертається до відправника.

 

На жаль, самовивіз замовлення з роздрібних магазинів не доступний. Перепрошуємо за незручності.

 

Щодо повернення товару пишіть нам в Telegram: +38 093 663 32 32.

Обмін або повернення товару відбувається за рахунок покупця.

 

Якщо ви вже оплатили замовлення або обрали опцію “Не передзвонювати”, менеджер не буде телефонувати вам для підтвердження.